sommerferie…!

Hellooo..!

så er det endelig blevet sommerferie! – har bare ikke set det i øjnene endnu O: – kan ikke rigtigt forstå det ;) men dejligt er det ihvertfald.

nu er der næsten ingen dage til ECLIPSE. jeg glæder mig syy-hyy-hyyyygt meget, men har heller ikke rigtigt forstået det endnu – har virkelig brug for sommerferie så min hjerne kan blive klaret lidt op. ;O vil vædde med at den er helt støvet hvis jeg kunne tage den ud og kigge på den… (altså hjernen)

men det har jeg nu ikke lyst til!

back to Eclipse – jeg glæder mig. meget. de scener jeg glæder mig mest til må, hmmhmm, være scenen hvor Bella fortæller Charlie at hun ikke har nogen planer om at ændre sin jomfrustatus :P bliver sjovt! og selvfølgelig der hvor Jasper fortæller sin historie (ååhh.. Jackson Rathbone i action! ), der hvor Rosalie fortæller hendes, håber hun gør det lige så grumt som i bogen, og alle de kampscener der kommer! :P en scene jeg ikke ser frem til er der hvor Bella bliver ved med at kysse Jacob, selvom hun godt ved at hun elsker Edward mest – det er så synd for Jacob at han ikke kan få Bella, men det ville selvfølgelig også være synd for Edward! arrrgh!

Sætter lige et billede op her, et billede af den lææææhæækre MATTHEW BELLAMY:

ååååh! : )

Har bare fået så meget is her på det sidste O: det har naturligvis noget med vejret at gøre, det er bare så vaaaarmt. hvorfor sidder jeg dog indenfor??

Og chokolade har jeg også fået meget af – det er næsten væk, alt sammen! o.O

den er næsten tom!

nå, jeg tror jeg vil nyde min nystartede sommerferie…! seeee yooou!

 – Johanne

hav en god

:D

~ af chocolatbrain på 25. juni 2010.

En kommentar to “sommerferie…!”

  1. Ih hvor skønt at du nu også har ferie! Så skal der slappes af. ;)
    Jo, du kan tro, jeg glæder mig til at starte i gymnasiet! Lige nu tror jeg stadig ikke helt jeg har fattet, at det rent faktisk er dét, jeg skal. At jeg ikke bare skal tilbage til min gamle klasse efter ferien og have de samme fag og de samme lærere. Det bliver rigtig dejligt. ^^,
    Enig med Facinelli, Bellamy og Rathbone! Især sidstnævnte er bestemt noget af en charmetrold. Han virker meget nede på jorden, men samtidig umådeligt charmerende. Facinelli er bare det sødeste væsen på jorden. Og så passer han fantastisk godt sammen med sin kone, Jennifer Garth! Jeg vil vædde med, han er en rigtig god far. Han er så hjertegod. ;) Bellamy er jo superhot – især i sit allerbedste element, på rockscenen.

Skriv et svar

 
